Jesteś tutaj: misters-consulting.pl > Finanse > Unia walutowa – plusy i minusy

Identyfikacja wizualna

Obecnie coraz większy nacisk nakłada się na wizerunek firmy na rynku, dlatego identyfikacja wizualna, to podstawowe narzędzie, które ma służyć kreowaniu wizerunku firmy. Odpowiednia całościowa identyfikacja, jest najważniejszym elementem przy tworzeniu wizerunku. Identyfikacja wizualna posiada wiele składowych, są to między innymi logo, kroje pisma, wyglądy budynków i charakterystyczne dla danej firmy wystroje wnętrz, kolorystyka. Zmiana i wprowadzenie nowych elementów identyfikacji wizualnej, nazywa się brandingiem. Po odpowiednio przeprowadzonej identyfikacji wizualnej, firma zajmująca się owym procederem, winna dostarczyć podstawową księgę znaków, która obejmuje takie elementy firmy jak, kolory firmowe, symbole firmy, oznakowanie, identyfikatory, typografie firmowe, logotypy i inne składowe. Dodatkowo, w podstawowej księdze znaków znajdują się zasady i sposoby w jakich owe elementy mogą zostać wykorzystane.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.